A lifetime ago...



Jag har gått omkring och tänkt på Zandra i flera veckor nu. Kan vara för att det är mello-tider och hon är utan tvekan det största mello-fan jag någonsin träffat. =)
Känns som om det var i ett annat liv som vi alltid körde med torsdags GIII. Och ibland känns det som om det var igår... Men det var det inte. För igår var jag på CC för sista gången. (dom ska slå igen) Nu ska jag skvabba min fejja och slänga på lite kaffe för jag ska få besök.

Have a nice day... and to all a merry x-mas! Mouahahahahaaa!!

Kommentarer
Postat av: Minna

Åh det där är ju hemma hos mig på timmervägen! Jag skådar min gamla stol och även en flarra diamant på bänken :) Vilka tider!

2011-02-21 @ 11:26:17
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Z

Men gud hur jag såg ut!! Vad mysig du är Moa, jag tänker ochså på dessa tider och saknar dom. Kramar från mig!

2011-03-02 @ 20:08:33
URL: http://awomantolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0