i-lands problem

Har börjat tagga lite. Kaina spelar en mild version av blipblop musik och jag har just gjort mig en irländare.



Nu kommer vi till mitt problem. Vad fan ska jag göra med håret? Uppsatt, utsläppt, lockigt, rakt, raggigt, spretigt? Funderade först på att platta det. Men så kändes det lite tråkigt. Sen tänkte jag att jag kanske ska sätta upp det lite slarvigt och ha någon sorts hårband. Men nu är jag lite mer inne på utsläppt med en fläta i luggen... Tror att det kanske får bli det. Jag ska oxå kleta på mitt nya fina läppstift. =)

trevlig helg till alla som jag älskar! ♥

Kommentarer
Postat av: Minna

Jag tycker det lät fint med slarvigt uppsatt (eftersom du har så mycket hår kommer det säkert bli skitfint) och nåt fint hårband. Men nu är det ju för sent ändå :)

2011-02-21 @ 11:25:04
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0