Överraskande glappkäfteri

Jag vet att jag nästan aldrig har nåt snällt att säg om vissa personer. Och vad kan då det bero på? Jo att dom aldrig gör något som förtjänar att få något snällt sagt. Idag var ännu en sådan dag som inte direkt överraskade mig, men jag hade gärna blivit det. Glatt överraskad alltså. BUT NO!


Annars har det väl inte hänt så mycke. Vi käkade tacos till middag. GÖTT! Varje gång som vi äter det så funderar jag på varför man inte äter det oftare. Det är ju alltid lika gott. =)
Och på tal om gött, så ska jag äta ännu en semla om en stund. Det kommer att bli delich. =)


Min sista lilla sak jag har att säga är: Om man är sjuk så ska man vara hemma. Man ska få ligga i soffan och bli ompysslad. Man ska bara bry sig om sig själv och man ska bli bjuden på nåt nybakat och massa te. Man ska dricka juice så man får i sig vitaminer. Och det viktigaste av allt är att man får spela hur mycke tv/data spel man vill. Och alla måste vara snälla och omtänksamma.
Om det inte är så när man är sjuk utan att man envisas med att jobba, eller göra diverse hushållssysslor så blir det bara dåligt. Dessutom blir man aldrig frisk och man får ont i kroppen. Tex ryggen. (jag säger inte nu att jag menar någon särskilld, men det kan vara så ;) bara så ni vet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0