Tillbakabildad

En snabbis bara.. Fan va rudimentär jag kännder mig när jag bloggar. Snacka om att den minimala utbildningen man fick i skolan knappt kommer till användning. Måste skaffa mig ett nytt jobb snart så att jag inte blir ett kolli. Behöver använda den gamla geniknölen för att inte bli bara en blobb. Även om mina och Hubes små tanke övningar är väldigt roliga så tror jag inte att dom gör så mycke som man skulle behöva. Jag har bestämt mig vad jag ska söka för jobb, nu behöver vi bara hålla tummarna för att jag får det oxå. =)


Kommentarer
Postat av: Minna

Vad är det dör jobb? Jag håller alla tummar jag har!

2011-02-15 @ 19:41:20
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Johanna

Allt är bättre än inget! Vi får väl step it up a notch, när vi flexar hjärnmuskeln. Såg för övrigt en gammal bekant till mig i Vem vet mest, hon ägde och vann i första programmet och kom sen tvåa i veckofinalen. Kändes nästan som att jag måste ta upp den gamla bekantskapen igen, för att få lite mer intellektuell stimulans :)

2011-02-15 @ 21:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0