lördag på stan

Jag tror att jag har nått kulmen av underligt. Igår kan man säga att skiten träffade fläkten. Det är fan inte ofta som jag blir stum av förvåning, men igår hände det. Jag kan inte säga så mycke om det för det skulle bara slå tillbax på mig. Men det jag kan säga är... Imponerande att se proffs när dom verkligen gör det dom kan.


Idag har jag varit med Ia på stan och shopat. Eller... jag är pank så sofia shopade och jag var sällskapsdam. Sedan var vi på Invito och käkade lunch, drack lite vin snackade lite skit. I löööv my lesbolöööva! På Invito fick man oxå efterrätt och jag måste säga att den inte var så god. Kan vara för att man alltid får en svinigt god kaka när man äter lunch på Operan så jag hade höga förväntningar. Sen fick jag av sofia en skitsnygg ring. Det är en stor lila diamant och silver. Me like! Det var för mig oxå nytt att köpa barn kläder. Tydligen så vill barn inte alls ha dom kläder som jag tycker att dom borde ha. Barn vill ha färg och skön faktor före mode. Men jag tror att dom kommer att bli nöjda med vad sofia valde ut åt dom. Faktiskt lite avvis på leons kläder.


Nu sitter jag halv naken efter att ha duschat och slappar framför datorn med en kopp kaffe. SATAN VA TRÖTT JAG ÄR! Kanske måste klä mig och käka lite middag, men orka. Funderar oxå på om jag ska träna imorgon eller inte. Jag gjorde illa mitt knä lite igår så jag kanske måste ta det lite piano. Plus att jag har svinig träningsvärk i ryggen. Ett litet tips till alla som tränar: Passa er för rodd. Det är som domedag för ryggen.


Och så ska jag bara säga till P-B: du kommer aldrig att få dö i fred! Om du ens tänker tanken så kom ihåg att du lovat mig att jag ska få dö först. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0