Urkbulle!

Idag när jag vaknade trodde jag att mina njurar försökte ta sig ut genom naveln eller nåt. Inge kul. Som tur var blev det direkt bättre av att jag satte mig upp i sängen så dom kanske bara var mos eller nåt. Kan man mosa sina inre organ med bara sig själv?

Sen blev mitt förmmiddags möte inställt så jag fick en ganska skön dag. Nu ska jag åka iväg och fixa lite grejer och sen när P-B slutar ska vi åka och träna. Kaina sa nåt igår om att hon oxå var sugen att köpa träningskort så vi får väl se om hon hänger på eller vad som händer.

Just ja... Igår när jag kom hem hade Sofia varit förbi med glass till mig. MUMS! Den var god. Var typ pepparkaks smulor i och smakade lite som cheescake. GÖTT!


Nä nu är det bäst att jag och mitt knölansikte gör oss redo och tar tag i vad som behöver göras.

Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Minna

Din stackare! Hoppas du mår bättre <3

2011-02-01 @ 20:11:45
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0