Bytt är bytt kommer aldrig igen!

Känns väl inte som om jag är särskillt ensam med att ha ont i kroppen. Vet inte vad som är värst. Kan vara ryggen, nacke/axlar eller magen. Vi har oxå en bubblare som är en stark deltagare i ledningen. Jag pratar såklart om knäet. Så någon som vill byta kropp med mig? Jag är inte så kräsen jag kan ta nästan vilken 20-25 årings kropp som helst. Bara den är frisk, vältränad, fasta bröst, arisk(vill ju att den ska passa med huvudet), lagom stor rumpa och inga fula jävla tatueringar. Sa ju det, jag är inte kräsen. =)

Annars händer inte mycke. Jag har ikväll passat på att ha lite ensam tid. Fy fan va skönt. Man vill inte ha det för ofta för då känner man sig ensam, men ibland behövs det. Sån där tid när man kan äta vad man vill och se på vad man vill och lyssna på vad man vill. Och så kan man glida runt i sina fula men stört sköna kläder. Det är skönt att vara för sig själv ibland. Önskar att jag hade målat lite oxå. Får bli en annan dag.

Nu ska jag försöka att sätta mig upp eftersom jag i skrivande stund hänger övet Kainas datastol. (tjuv lånar hennes dator i helgen eftersom hon är på bil-grejs i lyksele) Börjar oxå vara fasligt trött, men jag orkar nog hålla mig vaken tills Jocke tittat förbi och gett mig en kram godnatt.


Hoppas ni haft det bra på yran mina goda vänner. Själv känner jag att jag gjorde helt rätt i att stanna hemma.


Kommentarer
Postat av: A

Yran var finfin! Det hade dock varit galet roligt roligt om du också var med:)

2011-08-01 @ 08:59:47
URL: http://tabularasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0