kombo mot sambo?!

Känns helt stört. Nyss var allt som vanligt och livet sög. Och nu är allt helt galet och toppen. Allt började med att Kaina träffade Ragge. Sedan så hände det massa grejer mellan det och var vi är idag. Och nu ska hon flytta in hos honom. Jag har fått väldens bästa pojkvän. Det finns två miljoner saker jag måste fixa. Allt snurrar på ett väldigt bra sätt i mitt huvud. Jag tror att jag ska ta ut mitt skrivbord från mitt sovrum och ställa det som databord i vardagsrummet och sedan ställa in en byrå till Jocke där istället. Jag menar... Nu när jag äntligen får mer garderober så tänker jag ju inte dela med mig. Mouahahahaaa!

Kommentarer
Postat av: Minna

:) Så himla glad för din skull!

2011-07-27 @ 10:11:12
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0