tvätt fredag...

Först vill jag bara säga att det är galet duktigt av Kaina att sluta röka. Jag önskar dig all lycka till och hoppas att du inte vill döda mig under tiden =)

Igår gjorde jag och Pebs godis med tuttifrutti smak. Det vart bra. Sen käkade vi pizza och slappade. Avslutade kvällen med Fight Club. Jag var nog lite för trött för att uppskatta den för jag höll på att somna typ hundra gånger under filmen.

Idag ska jag tvätta och städa och slappa och hänga med Big K. Eller det är iaf planen, vad som sedan händer vet man aldrig. Känner att jag kanske borde göra en to do list. För jag har massa att göra men jag glömmer lätt bort det när det finns annat roligt att göra.


Just ja... Min dator är död. =( Just nu sitter jag nere hos Jocke så jag kan blogga och kolla mailen. Har slitit lite på Kainas dator också. Men satan va jag saknar min dator. Om någon har en liten laptop över att skänka till mig så tar jag gärna emot den.  =)

Bla bla bla... Nu ska jag starta tvätten och käka lunch.

Kaina - KÄMPA PÅ! YOU CAN DO IT!

Kommentarer
Postat av: Angelika Wikström

Go´Kaina, go´Kaina!! :)



Hur e datorn trasig? Pappa kanske kan kolla på den?!

2011-07-22 @ 22:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0