Varmt och sol!

Idag känns det som sommar. Äntligen! Men med min tur kommer ju det att gå över till typ imorgon. =/
Fast att jag vaknade klockan sju i morse så hade jag en världsbäst morgon och förmiddag. =)  Känner mig ganska nöjd med mitt liv just nu (jag är ju rätt labil så vi får se hur länge det varar). Men allt har ju ett pris. Önskar att även mina vänner ska må bra. Faktiskt så att jag önskar det mer för dom än för mig. Men just nu verkar det som om alla har en svacka. Så jag sänder alla mina bästa tankar och massa med energi till er... Kaina, Jocke och Sofia. Passar på att skicka lite sommarenergi till Minna oxå. Hon hanterar ju inte värmen så bra. Haha!

Kommentarer
Postat av: Minna

Mäh, tack! Haha! Jag har faktiskt varit och badat idag. Och SOLAT! Hur skönt som helst, eftersom det är typ tropisk hetta här nere. Önskar du va här!

2011-07-08 @ 18:11:29
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0