vill egentligen inte.

Jag vill egentligen inte skriva ett nytt inlägg för då blir inte svartöga det första man ser när man klickar på min blogg. =)

Funderar på att sluta blogga och ta bort skiten. Det verkar mest bara leda till bekymmer plus att jag känner att jag vill kunna skriva vad jag vill om vad som helst. Självklart kan jag inte det eftersom "folk" är dumma i huvudet.
Känner mig på ett riktigt surmutte humör idag. Som om jag vill aldrig mer behöva prata med någon men om ingen jävel snackar med mig snart så blir jag förbannad... Eller nåt.

skönt att vara hemma iaf.

Kommentarer
Postat av: Minna

Självklart får du skriva om vad du vill, folk kommer vara lika dumma i huvudet iallafall så kööör i vind!

(Men inga mer svartögon, ok?)

2011-07-18 @ 16:50:06
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Big K

Good 2 have U home <3

2011-07-18 @ 21:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0