Midsommar...

Nu är klockan över tolv så jag gissar att man kan säga att midsommar har kickat in. Alla frågar vad jag ska göra, så nu säger jag det. Först ska jag till nydala och fiska och grilla korv. Sen ska jag nog hem en sväng och byta om till torra kläder. (jag förväntar mig regn imorgon) Och kvällen ska jag spendera hemma hos Jockes familj. Det får bli mitt familje substitut i år. Känns ganska lagom med grillning och häng. Inte så jävla pretto.

Sen på söndag ska jag åka ner till Östersund så på lördag ska jag tvätta och packa. Plus hänga lite med Pebs hoppas jag. =) Jag ska försöka att ta lite kort så jag kan blogga lite nya bilder men jag lovar inget. Brukar ju glömma bort det där med att fota nu för tiden.

Och så sänder jag en tanke till min mor-mor... Krya på dig. Kram.


Kommentarer
Postat av: Minna

Det verkar som du får en mysig midsommar :) Kram!

2011-06-24 @ 11:26:15
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0