lite bättre men ändå bitter...

Idag är en vanlig dag. Eller det är torsdag. Hur fan kan det redan vara torsdag? Det innebär att jag snart varit borta i en vecka. Känns som om dom här dagarna har gått jävligt fort. Och jag har ändå inte gjort nåt.

Imorgon ska Rune från hjälpis komma och ta min permo så jag blir sängbunden i morgon förmiddag. Ska bli skönt att få tilt igen. För min röv... OMG! ondare än vanligt.

Har lite lätt ångest över att jag inte tränat på ap-länge. Det ligger högt på priolistan över saker jag ska göra när jag kommer hem. Just ja.. Jag vet inte om jag sagt det men jag har fått en akut tid för att kolla upp min gamla pump. Det faktum att jag haft hjärtsnörf i hundra år beror inte bara på att jag jämt är arg. Så lite läskigt att kolla upp det. Tänk om jag faktiskt fått en hjärtinfarkt som jag skämtat om. Men det tror jag inte. Jag misstänker att det bara är stress och träningen som gjort det till problem.

Nu ska jag meka bil tror jag... Om jag kan få Hube att sluta plugga en stund. Hon börjar likna en häst mer och mer för varje dag som går. MOUAHAHAHAHAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0