Öster-jävla-sund

Nu sitter jag hemma i mammas kök och snorar med en handduk på huvudet. Varför handduk? För att jag har duschat. Varför snora? För att jag håller på att frysa ihjäl här. Men jag har lyckats få  upp värmen inne i sovrummet till 29 grader. Yammo! Eller... Tummen upp på det. =)

När jag åkte ner så ringde min gamla barndomsvän från sundsvall. Jag har alltid kallat henne för Ankan men hon gar blivit vuxen eller nåt nu och kallas för Ica. Det är en ordentlig omställning för mig. Men jag ska göra mitt bästa. Funderar på att hälsa på den gamla räkan innan jag åker tillbax till umeå iaf.

Och på tal om hälsa på så måste jag hålla med Minna. Det är fan inte alls lika roligt utan dig här. =) Men det är ändå hemma på något sätt. Och det är inte bara dig jag saknar när jag är här. ;0)

Nu ska jag.... Inte fan vet jag... Känner mig lite bitter.

Kommentarer
Postat av: Minna

I told you... ^^

2011-03-30 @ 18:33:28
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0