Lite av allt

Mitt nya schampo luktar ljuvligt! Det är jävligt bra oxå plus att inpackningen är fantastisk. Det heter Aussie och jag valde för torrt och långt hår. Det var lite dyrare än vanligt schampo men det är drygt så jag hoppas att det är värt det. Det enda jag är orolig för är att det ska börja klia på skallen som det gör av alla schampon jag testat på slutet.



Jag rekomenderar det iaf mest på grund av att det luktar så gott att man blir lycklig av att tvätta håret.

För ett par veckor sedan så bakade vi pepparkakor och drack sprit glögg. Det var nice jag och Jocke fick ett infall när vi var på affären och sedan kom sofia förbi och "hjälpte" till. Hade faktiskt nästan glömt det tills jag kollade på fotona i min mobil och såg den roliga hunden med tumör.



Det var någon vi kan kalla honom Jocke som sa att han hade kakformar och sedan visade det sig att det hade han inte alls så vi använde miniformar som jag köpt för hundra år sedan för att ha när jag målar. Äntligen kom dom till användning. Dessvärre så la vi kakorna lite för nära varandra så hunden fick en liten tumör på huvudet. =) Det fanns oxå båtar, träd, ankor och vad dom andra berättade för mig att det var en bil. Jag är skeptisk men jag har tyvärr inga bilder på det.

Imorgon ska jag åka och hämta min bil tror jag. Det känns som om det är dax men jag vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga. Jag vill helst slippa ta mig dit för att det är jobbigt med bussar och grejer. Och jag vill inte att slanet ska köra min bil så jag måste vänta tills Hube börjar och då kommer det att bli lite tajt med tid. Får se hur jag gör.
Btw, på tal om bak... I söndags bakade vi biscotti. Apelsin/vanlij var ena sorten och den andra var choklad vit och mörk. Gött!





Jag ska avsluta detta ganska långdragna inlägg med att säga att jag BEHÖVER TORSDAGS LUNCH! Vet inte hur jag ska kunna ha ett normalt liv utan torsdagslunch. Känner ett starkt behov av att ventilera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0