Grey's och gnejs

Igår när jag gick och lade mig så tänkte jag helt seriöst att jag skulle åka och träna idag. Sedan somnade jag. Sov i typ tio minuter och sedan så vaknade jag och låg halvvaken fram till klockan halv sex när jag klev upp och gick på damenas. Så vid sju tiden gick jag och lade mig igen och denna gången somnade jag ordentligt. Hade satt larm på nio. Stängde av det och sov vidare. Jocke hade satt larm på tio. Han stängde av det och vi sov vidare. Sedan vaknade jag kvart över tolv och kände att det skulle bli lite tajt att hinna kliva upp och göra sig iordning och ta sig till gymmet och träna innan jocke började jobba så det blev ingen träning idag. Kanske imorgon istället.

Ikväll börjar äntligen nya avsnitt av grey's det ska bli kung! Jag har längtat. Tänkte att jag skulle göra köttbullar innan dess så jag får nog sätta igång med det snart. Men färsen är stenfrusen. =(

Hoppas att mitt illamående går över snart. Orkar inte gå runt och må pyton längre. Känns så jävla uttjatat att jag vet inte var jag ska ta vägen.


Kommentarer
Postat av: a-m

Hej! Du det finns en lägenhet ledig på lidingö nu!!! till er. på stockholm stads bostadsförmedling!

2011-10-20 @ 12:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0