så jävla labil

Denna dagen började för ganska länge sedan. Det började med att det hände massa grejer på torsdags kvällen/natten. Som resulterade i att jag inte kunde sova alls. Tror att om jag har tur lyckades jag sluta ögonen i ca 20 minuter. Så när jag "vaknade" var jag ganska färdig som människa. Detta innebär att man blir ganska känslig och gråtmild. Det gör oxå att man blir lite överkänslig och kanske över reagerar eller läser in saker själv när någon säger nåt. Så om man tycker att någon kanske inte riktigt visar förståelse för ens problematik så kan det ganska lätt leda till en tre timmars snyft fest som sedan slutar med att man grinar så hårt att man tuppar av.
Men sedan efter att jag hade fått sova i en timme eller två så blev det lite bättre. Mitt moln lättade och saker och ting ordnade sig ganska bra.
Och vad gjorde jag då.. Jo jag tog med min gamla vapendragare Kaina på Invito och käkade en enorm portion med skagen och drack lite champ och lite drink. Avslutade med en god semifredo. Ojoj vad mätt jag blev. Tro det eller ej men jag och Kaina plus folk har faktiskt varit ute och ätit två gånger denna veckan. Det märks att Kaina har semester. Hon brukar alltid trilskas annars. Men jag är glad att hon ville hänga med idag för jag behövde verkligen komma på andra tankar.
babbel babbel babbel... Orkar inte ens själv läsa vad fan jag skriver. Vill väl bara ventilera lite. I övrigt är det väl ganska bra förutom att jag är lite ledsen eller besviken. Vet inte riktigt vad det är jag känner. Kanske att jag är lite utnyttjad. Det är väl förmodligen bara som det känns men jag gillar ändå inte kännslan av att vara en slit och släng som funkar bra när jag behövs men som kan kvitta annars. 
Att det är super bra att fråga om man kan hjälpa till, men att man själv inte skulle göra samma sak tillbax. What ever! 

Imorgon blir det trädgårn för alla som vill, vågar och törs. Jag ska dit med några galanta damer och sedan ska jag väl hem till min smuliga säng om jag inte orkar bädda rent innan jag far. Med detta vill jag ha sagt att någon borde helt enkelt hyra ett hotellrum till mig så jag kan sova smulfritt och få frulle. ;0) hihi.

Nu ska jag krypa till kojs så att jag orkar med morgondagen. Jag är ju för fan gammal. Jag behöver sova iaf lite och med tanke på min senaste natt så kanske jag har lite att ta igen.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0