slut på semester...

Jag vill så gärna inte ha nåt alls att göra i några veckor. Alltså inget. Jag vill inte plugga, inte ha inskolning, inte rekrytera, inte tvätta, inte städa, inte laga mat, inte kliva upp, inte se på tv och inte strula med FK! Men istället måste jag göra allt det och jag känner att jag vill inte. JAG VILL INTE! Nu tror jag att Jocke äntligen kommer hem och det är det enda jag vill göra... Inte så. Jag vill bara hänga och snacka skit och bara vara.

Det är ganska roligt att alla jag känner typ bor innon tre minuters gångavstånd från var jag bor. Känns grymt nice att Ghekka flyttat till ersboda. Hon flyttade närmast av alla så nu kan jag hänga med henne lite oftare än jag gjort senaste åren. Umedalen suger.

Det jag har att se fram emot är att vi första helgen i september ska åka på en weekend resa till stockholm och bara vara. Det känns bra. Och sedan helgen efter det så ska Jocke och jag ha ett gemensamt födelsedagskalas. Eftersom han fyller år den 3 och jag den 13. Och ja jag vet att man säger inte så... PRUTT på dig för att du bryr dig. Alla jag älskar är iaf välkomna att titta förbi och fika.

Just ja, en liten sid not bara... Jag träffade Linda på stan idag. Vi brukade hänga ganska ofta förrut men har inte setts på flera år. Det var kung att se henne. Vi bestämde att vi skulle hitta på nåt snart. Jag tycker att det ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0