jag gillar det...

Nu har jag kört i typ en månad med min balsammetod och jag gillar det. Mitt hår känns mycket mer levande och jag har inte alls lika mycke klåda i hårbotten som jag brukade ha. Jag hade ganska stort problem att hitta ett schampo som inte gjorde mig galen av klåda. Så jag är generellt nöjd. Det blev aldrig fett och man kan färga håret som vanligt. Det enda som kan vara lite negativt är väl att det går ganska mycket balsam i gemförelse med schampo, men det kan ju bero på hur mycket hår man har. Jag rekomendera er att testa. Särskillt Minna. =)

Annars i helgen är det wheels här. Det betyder massa bilar, raggare och fylla. Så vi får väl se vad som hittas på. Tänkte att jag skulle gå ut både idag och imorgon men det visade sig att både sofia och Jocke helt plötsligt inte är så tillgängliga som man först trodde. Så vi får väl se vad som händer. Jag har oxå haft en vidrig jävla monsterförkylning i typ två veckor men det börjar lätta nu. Så självklart igår kväll bröt det ut för Jocke som är helt  jävla förstörd idag. Och den saten ska gå och jobba om en stund. URK! Jag är inte avvis på det.

Nä nu trycker det på så jag tänker gå på damernas och sedan fortsätta med tvätten. Men ha en trevlig helg alla som firar helg. Och för alla som inte har helg... Vad är det för fel på er. ALLA HAR HELG! =))

Later's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0