nån ny grej som heter sova.. ??

Det är så jävla irriterande om man måste kliva upp ganska tidigt så man vill sova så länge som möjligt. Men istället vaknar man typ en timme innan man måste kliva upp och är pissnödig. För mig tar det ganska lång tid att kliva upp och gå på damernas så man hinner vakna lite för mycket för att kunna somna om. Men man är ju endå trött som ett as och vill sova. Men det kan man glömma!!!

Jag fattar inte heller hur jag kan vara så trött att jag sitter och halvsover framför tvn vid sju/åtta tiden på kvällen men när jag går och lägger mig några timmar senare är det som att jag inte alls behöver sova och kan ligga vaken i hundra år. Jävligt skumt.

Och på tal om skumt så var jag ju på utbildning i systematisk arbetsmiljö arbete i tisdags och jag måste säga att jag tycker att det var väldigt intressant och lärorikt men satan vad en heldag med information suger musten ur mig. Jag är fan helt jävla färdig fortfarande.

Nu ska jag gå och duscha tror jag så att jag vaknar och kan ladda inför en dag i skolan. Måste nog ta ett snack med min lärare idag om saker jag inte är riktigt nöjd med. Känns jobbigt. Men jag måste för att det ska bli bättre.
Bladi bladi bla.... Jag är iaf inte avvis på Simon och Strekken som ligger och göttar sig på en jävla strand någonstans i thailand. Dom asen! haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0