oj vad tiden går...

Kan inte fatta att det är så jävla svårt att få iväg ett litet inlägg nu och då. Men man blir ju fan aldrig sugen på att göra det. Det känns som jag sagt förr att mina bloggar days are over. Tänker väl inte riktigt kasta in handduken ännu men jag tänker inte heller leva i någon sorts fantasivärld över att jag kommer att blogga lika mycket som förr heller. Hade gärna bloggat på skolan när det blir för tråkigt att sitta där och blänga, men dom jävlarna har surf förbud. Man får bara gå in på dom sidor på nätet som är direkt relaterade till studierna. Hmm... Kanske kan motivera det på något sätt. Vi får se.

Har börjat göra om lite här hemma och det börjar faktiskt kännas mer och mer som ett hem. Inte som ett flyttkaos eller som tillsvidare lösningar. Men som ett hem där man faktiskt kan trivas. Har ju ny säng, nytt bord och stolar och snart ny soffa. Ska bara komma på hur det ska möbleras och sedan ska vi byta ut mina gamla soffor.

Nä nu ska jag väl ta tag i det här med studierna så att jag blir klar för idag.

c ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0