skit-poo

Vid elva/tolv tiden på kvällen körde jag kaina till krogen och på vägen hem hände något hemskt. Jag möter en husbil som kör över en igelkott. URSH! Det var hemskt. Den blen inte platt men den låg tummlad på vägen.  Och inte fan ska ni tro att väg drullen med husbil stannade fast jag tutade och bländade den jäveln.

så för att lugna mina nerver gick jag till grannen på en kopp te och då skulle vi spela ett kortspel vid namn ski-po tror jag. Fruktansvärt långtråkigt och intetsägande spel... inte konstigt att det heter skit-poo.

Nu ska jag valsa ut med henry... laters my friends.


Kommentarer
Postat av: Mamma Stina

Du skulle ha spelat det med tjällegubben. Det är sjukt roligt spel när han är med. Kram

2009-05-17 @ 09:41:51
Postat av: ia

varför for jag till jobbet idag :(

2009-05-18 @ 14:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0