nya tider...

Idag var jag och hälsade på min äldsta vän. Insåg idag att vi känt varandra i ca 20 år. Fatta hur länge det är... Jenny och P-b var nästan inte ens född då. Det var super roligt att ses iaf och att träffa hennes släkt. Det var fan inte igår.

Jag är däremot jävligt trött idag efter att jag inte kunde sova igår så jag somnade runt halv fyra eller nåt och sedan vaknade jag av att Leif den jäveln smsade. Och sen höll han mig vaken från kl 06-07 och då kunde jag inte somna om så jag klev upp. Hur ofta äter man frulle före tio egentligen. Känns inte helt normalt.

Och sen så hade jag ju tråkigt inatt som jag just sagt... så jag gjorde om bloggen lite grann. Vad tycks?

Ha en bra kväll alla nötter! =)

Kommentarer
Postat av: jenny

hörredu, då fanns jag visst de! för 20 år sen satt jag och sura på BB för att jag var tvungen att ta hem "fel" lillebror. ;)



snygg make over! kram.

2010-08-08 @ 17:47:25
URL: http://jennietheresee.blogg.se/
Postat av: Minna

Snygg design!

2010-08-09 @ 13:40:28
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0