långfil, koben, sågspån och müsli

Hur fan kan man sova till halv fucking fyra? Tydligen inget som helst problem för mig idag. Känns skit skumt att klockan redan är två på natten för jag har "nyss" klivit upp. Jag har fan bara hunnit äta "frulle" idag och det är typ dax att sova. Av ganska förklarliga skäl är jag inte det minsta trött. Lite umgås sugen och kanske lite hungrig men fan inte trött.

Började att se gossip girl idag. Har funderat på att göra det ett tag men jag har haft massa andra serier som jag har prioriterat att se på så det har inte blivit av men nu så är det dax. Har sett dom typ fyra första och det är okej. Lite pubertalt kanske men det hade jag nog räknat med.

det var något mer som jag hade tänkt att att berätta men jag har glömt vad det var... har för mig att det var något roligt dessutom. Jaja, då kan jag istället passa på att berätta att jag har varit hundvakt i några dagar nu när jenny varit borta och jocke jobbat. Och det har gått bara finfint. Den där pälsbollen är mest bara glad hela tiden och skiter som en jävla elefant. Men så idag så skulle jag hålla honom när vi var ute och så kom det fram en bekant till mig och skulle prata. Då var jag dum nog och höll i kopplet och Rocky drog så jag brände två fingrar ganska mycke. =0( det gjorde ont men det var ju typ mitt fel för att jag höll i själva snöret.

Hoppas att det blir fint väder imorgon och att jag inte tänker sova hela jävla dagen. Borde oxå ta mig iväg och träna. Har haft en slappar vecka och bara tagit mig iväg 2 ggr så det är fan dax.

Har ni märkt att ibland kan någon säga något till en som man först tror att man bara kan skaka av sig men i själva verket så gnagger det som en jävla hamster i huvudet på en. Jag har det så nu. Någon sa något väldigt elakt och okänsligt till mig som också är sant i början av veckan. Och för varje dag som går så känns det tyngre och tyngre och jag kan inte sluta att tänka på det. Inget blir bättre av att jag tänker på det snarare tvärt om men jag kan verkligen inte sluta. Känns inte så bra.

På tal om att säga okänsliga saker så kan jag säga att jag tror att jag äntligen fått en ny ass. Vet inte riktigt eftersom min väldigt proffsiga chef trampat ganska ordentligt i klaveret när det gäller den nya så vi får väl se om hon vill stanna eller inte. (jag saknar stoffe) Hon har jobbat typ en vecka nu och verkar iaf inte vara helt jävla cp och vill köpa räkpasta. ;0)

Kommentarer
Postat av: Minna

Haha räkpasta :)

Hoppas det blir bra med den nya ass. och att du kan sluta tänka på massa onödiga tråkigheter. Puss

2011-02-13 @ 10:32:12
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0