i mitt huvud...

Trodde att det var bara i mitt huvud som det var storm men jag hade fel. Ska det aldrig sluta snöa? Jag är grymt less på att det aldrig blir sommar. Tänk att kunna gå ut när man vill på dygnet utan att fastna i snö eller frysa ihjäl. Tänk att kunna ta en liten midnattspromenad utan att hela tiden tänka på att man håller på att gå åt på grund utan den förbannade kylan. SOMMAR NU TACK!

Idag har varit en ganska lugn dag. Jag har städat och tvättat lite och gått runt med min super snygga iPod och lyssnat på Freak Kitchen. Ljuvlig musik. Det är sånt man aldrig får nog av. Man kan höra en låt och när den tar slut får man nästan abstinens och vill höra den igen men då har nästa låt börjat och då är den helt gudomligt bra och så vill man bara höra den. Och så fortsätter det, skiva efter skiva.

Igår gick jag i ett dis. Känns som om jag tänkte på allt som hänt och jag undrar massa saker som jag nog aldrig kommer att få svar på. Hur kommer det sig att för varje steg som jag tar framåt hamnar jag längre bort? Mitt liv är inte vad jag vill att det ska vara. Jag är inte den jag vill vara. Kanske är just idag bara men jag känner att jag gör val hela tiden som inte gör mig glad. Men det är så svårt att ta avstånd...

Imorgon åker jag till Ö-sund och kollar läget. Men för att det ens skulle vara möjligt var jag tvungen att få xpert hjälp. MEEEEGA TACK TILL OLLE!!! Du räddade hela min semester med ditt permo-mek. TACK!

Och som en sista liten... Fy satan va jag är glad att jag är singel! =) Jag kan äta, sova, leka, spela, göra vad jag vill och jag behöver inte förklara/försvara mig för någon. HAHA!


Kommentarer
Postat av: Minna

Du kan väl åka till Uppsala istället för Östersund? för kom igen, hur kul är Östersund utan mig? Närå. Jorå. Närå. Jorå.

2011-03-28 @ 10:18:13
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0