Jag är bortskämd.

På det bästa tänk bara sätt någonsin så är jag bortskämd. Jag har verkligen världens bästa vänner och familj. Tack, tack, tack till alla som uppvaktade mig på min födelsedag. Jag blev jätte glad för alla som kom och hörde av sig. Dessutom så fick jag ha min mamma här. Det händer ju inte jätte ofta att jag lyckas fira födelsedag med någon från familjen så jag fick passa på att njuta. Det är oxå så att jag är barnsligt förtjust i paket. Jag älskar verkligen överraskningar och jag fick massa med super bra saker. Som alltid ifs. Men det är egentligen så noga vad man får utan mer att man får nåt. I like. Och med det sagt så kan jag skryta med att jag fick av min moster+1,mormor+1 och mamma+1 en ny dator. Så jävla nice. Bara att ha en egen dator som jag kan använda hur jag vill känns super kung. Dessutom kommer jag att kunna spela wc3 med både strekken och Pebs nu. =) Och på tal om Pebs som kanske är världens bästa pojkvän så fick jag en ny mobiltelefon. En rosa xperia ray. ME LIKE! Var lite skeptisk till touch men nu när jag har det så gillar jag det faktiskt. Dessutom kan jag spela angry birds hur mycke som helst. Så nu kanske Hube får ha sin telefon ifred. Och på tal om Hube fick jag av henne och Olle ett spel. Typ TP men det hette Geni. Vi testspelade det igår och det var roligt. Lagomt svårt. Sen fick jag massa andra saker oxå. En väldigt efterlängtad vattenkokare fick jag av Kaina. Trodde inte att jag skulle sakna att ha en så mycke som jag gjorde. Har hunnit använda den oförskämt många gånger sedan jag fick den. Av ghekka fick jag örhängen och en ny assistent. Men det vet hon inte om ännu att hon gett mig. Jag tänker nämligen ta den presenten så fort jag får chansen. Av Ia fick jag Proaktiv för facet. Har börjat använda det så vi ser väl snart om det hjälper. Och av Nike fick jag en liten söt påse med hårsnoddar och hårspännen. Dessutom fick jag ett fint kort som hon hade gjort själv och ritat en bild av mig. Av Marita (jockes mamma) fick jag en tvål som luktade Kanel och den luktade galet gott och starkt så jag ställde in den på toan för att sprida lite godare lukt än kattbajs. Fick oxå en gullig lite "burk" med choklad i. Jag ska ta kort på den någon dag, den var jätte fin.
Om jag glömt något så ber jag om ursäkt. Jag är iaf jätte glad för att ni alla finns och för allt jag fått. Jag är som sagt ganska bortskämd med väldigt väldigt bra vänner.

Det var en super nice födelsedag och gott fika. Jag kommer att blogga lite bilder så snart som jag får tummen ur. Det enda som jag egentligen saknade var Minna och Strekken. Kanske nästa gång. =)

Åter igen TACK TACK TACK!!!! =)

Kommentarer
Postat av: A

Vad härligt att du fick en sådan bra födelsedag!:) Det hade varit himla roligt att vara där, får ta mig i kragen och komma upp snart! Kraaam

2011-09-19 @ 13:11:21
URL: http://tabularasa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du är värd varje gratifikation.

2011-09-24 @ 10:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0