Själv jävla klart!

Det är ju så att man får rabarber!
Min jävla mobiltelefon som jag efter mycke om och men bemödade mig med att lämna in på lagning gick inte att fixa. Jaha tänkte jag och det var väl inte så otippat. Men det som var otippat var att försäkringen täckte hela skadan och jag skulle helt sonika få en ny. Så förra veckan så fick jag ett sms där det stod att jag var kunde komma och hämta den som var skickad till butik. (den nya alltså) Igår skulle jag hämta skiten och det känndes som om det skulle bli ganska skönt att få det där ur världen. Allt gick bra jag fixad en ny försäkring, vilket jag verkligen behöver och sedan fick jag telefonen och skulle just gå.... när jag kollar i kartongen och det är fel telefon jävel.

Tydligen så finns inte min telefon längre och då valde dom ut en annan jävel åt  mig som dom tyckte att jag kunde ha... HMMM! Detta är inte över än. Men hur mycke skit kan drabba en tönt som mig....

LÅT MIG VARA I FRED!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0