Cover club.

I lördags lyckades vi så tillslut ta oss in på cc. Inte var det då tack vare dem sega vakterna som lät oss stå i fucking garaget i trettio minuter....

men väl inne var det ganska kul.
Jag träffade Björn som jag inte sett sedan... jag vet fan inte när det var.

Här är vi i rökrummet... snygga som få. =)

image199

Och det var Skåpmat som spelade... sist jag såg dem var typ -99 eller nåt. Jag älskade dom back in the day och jag måste säga att jag gillar dom än.

image201

image202

hehe.. dom håller måttet.
Men vad hände då? Jo... helt plötsligt så kommer en hemlig gäst....

image203

Jan Johansen. Helt sjukt.... och vad som mer vad sjukt var gittarkillens brallor. Och att han hade gylfen öppen.  =)

image204

Smoooken... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0