Innan.... och under.

Vi hade en liten förfest innan vi skulle på backstage-grejjen. Där dom där Gamorian eller vad dom heter spelade. Jag kan ju säga att jag inte blev helt imponerad av deras gigg.

image182

Annica gillar att sjunga... Syns det? =)

image183

Annicas bror som jag aldrig minns vad han heter... Magnus... Annica
Här sitter dem bak i min bil och vi ska ner på spelningen.

image184

Angelica och Kaina är snygga som vanligt. Jävligt cool hårfärg på AngelQ

image185

Själv var jag på topp... det är ju, som jag fick erfara inte lika kul när man är på väg ner igen. =/

image186

Men happis folk är happy. =)

Kommentarer
Postat av: Minna

Du va också snygg =)

2008-01-26 @ 16:48:41
URL: http://www.underbluesky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0