så var det ett nytt år....

2008 vem hade kunnat tro att detta år redan skulle stå och banka på dörren. Jag är så jävla gammal att jag inte kan göra annat än att jämra mig. Tog lite kort på vår väldigt lugna nyårsnatt...

Här är vi i bilen när vi skulle ner på stan och se på fyrverkerier....

image158

Det är någon som är lite mer taggad än dem andra.

image159

även här framme var det en som var lite mer taggad.....
Och det är väl inte så konstigt. Jag älskar ju fyrverkerier.

image160

det var ganska så kyligt ute men vi hittade en brasa att värma oss vid. och det blev faktiskt riktigt varmt av den... det blev däremot mycke kallare när man gick därifrån.

image161

Gott nytt jävla år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0