Oh la la..

SWEET LIFE!!!!!

Jocke eller "the dice master" som han oxå kallas gjorde/visade mig och kaina hur man gör pannacotta igår. Och jag skojjar inte när jag säger att jag tror att jag smakade en bit av paradiset. HALLELUJA!
Och inte nog med den goooooda pannacottan med vanilj så fick jag världens godaste annanas till. det var alltså färsk annans med nåt gött som smakade göttare än... än... allt.  Den kombinationen var så god att jag på riktigt blev tårögd. Men å andra sidan hur kan man inte älska pannacotta?

till minna säger jag bara... du hade dött av glädje och sedan återuppståt för att få äta mer av den sjukt goda annanasen. =) du skulle varit här.

Kommentarer
Postat av: Anneli

saatan vad gott det lät!

2009-08-02 @ 20:21:52
Postat av: Minna

Åh jag önskar att jag hade kunnat smaka....

2009-08-03 @ 20:44:54
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0