århundradets...

Åh vad jag hatar vissa dagar. Dagar som idag. När man vaknar av smärta och känner att om nån jävel ens öppnar käften så klappar jag till det aset. Dagar som man bara känner sig som en sur-mutta och har ingen som helst ambition att ändra det... Men så tar man några piller och sen känns livet lite mindre suicedialt.

Nu vill jag bara äta lite mat så att jag kan proppa i mig piller utan att magen dör... Magsår är inget jag rekomenderar till vanliga dödliga.

Dessutom har bög-staden nummero ono bombat mig igen.

Just ja... Jag lånade 3d brickor av jenny igår för att se om det funkade att se 3d film på tvn... det funkade inte.


Kommentarer
Postat av: jenny

funkade inte mina brillor? taskigt! då får du sitta där med dom fina oldschoolmodellen istället. vad roligt & vad snygg ni kommer bli!

2010-04-16 @ 19:09:35
URL: http://daaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0