På rymmen...

Ikväll kommer Strekken upp med sin träsmakbak och hämta mig för att jag ska åka till sundet i morgon. Ska bli kung att komma ner ett tag. Även om borta bra men hemma bäst så är det skönt att komma bort ett tag och bara göra något annat. Mest för att mitt huvud ska sluta snurra som ett sär. Känns spännande att få träffa Annis igen oxå har ju inte sett henne på några år. Så det kommer garanterat att bli toppen, förrutom att hon börjar bli så gammal. *host och harkel*

Tur som jag har är även Minna kvar i stan och jag kommer oxå att hinna hänga en del med Helge innan flytten. Så den här helgen kommer att bli perfekt. Det enda som stör mig nu är att permo jävlen inte vill fungera och att jag måste lämna Kaina hemma. Får släpa med mig henne på äventyr nästa gång istället.

Känner kanske att dom på service enheten kommer att ha en åsikt om min rymning. Men.... What to do? =)

Later's!

Kommentarer
Postat av: a-m

Vad är det du säger?? Jag är inte gammal! Eller jo kanske men du ligger bara dagar efter! Det var skoj att du och mamma kom iaf. Ha det bäst!

2010-08-19 @ 01:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0