Det snöar.. =((

Idag snöar det här i Umeå. Fy fan!! Jag som trodde att det var sommar på g. Att jag gick på den lätta. =( Men man får väl hoppas. =)

När jag skrev inlägget innan detta så kanske jag var en gnutta irriterad. Det har lagt sig lite. Men jag är fortfarande lite arg. Men det la sig lite av att jag idag fick ett samtal från brukarkoperativet och ska dit på möte imorgon. Jag tänker fan inte vara kvar på komunen en sekund längre än jag måste. Och det känns överjävligt skönt att säga. Jag drar! Mouahahahahaaa!

Valborg... Känns det inte som om jag borde säga nåt om valborg oxå... Hmm... Det var en super skön dag. Vi satt på skolgården i solen och väntade på kidsen som var på skattjakt. Sen gick vi hem till iia och drack kaffe. Gick hem en snabbis och styrde ihop en sås och sedan så gick vi tillbax och grillade. Det var nice men det blev ganska kallt innan allt var klart och sen åt vi och drack vin och avslutade med att åka på Obs och köpte en present till Peb's pappa. Eller jag köpte ingen jävla present, jag var bara sällskap och skjuts. =)

Och på tal om... ÄNTLIGEN! jag ska få träna idag! JIPPI! Har längtat hela förra veckan så det ska bli grymt att få träna idag. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0