Äntligen helg

Fredag idga och jag har just läst Hubes bidrag till novell tävlingen. Det var bra. Blir lite tveksam till om mitt bidrag kommer att hålla måttet. Men nu är det gjort och inskickat iaf. Annars vet jag inte riktigt vad som händer i helgen. Jocke är för ovanlighetens skull ledig så jag gissar att vi kommer att spendera all tid i sovrummet. ;) haha. Vi ska försöka att få det som vi vill alltså. Fixa sängen och möblera om och sånt. Vi har ju haft en liten flytt paus så det börjar väl vara dax att ta tag i det igen. Men jag det känns lite tråkigt tycker jag. Jag skulle helst vilja glida runt i myskläder hela helgen och spela tv-spel, käka godis och glo på film typ. Eller så vill jag bara det just nu för att jag har galet ont i kroppen.

Igår gjorde jag pasta med köttfärs sås till middag. Inte så fancy men det var jätte god kfs. =) Och sedan hade jag gjort efterrätt. Pannacotta eller catalana pannacotta var det egentligen. Det var delissssssh! Hade apelsin klyftor till. Dom smakade inte så mycke men det var ändå gott att ha till.

Jag är oxå jätte glad över min nya telefon. Man kan ju fan göra allt möjligt med den. Och den är rosa och fin. Jag kanske måste skaffa ett sånt där silikon fodral till den för jag har ju en liten förmåga att tappa saker så jag vill att den ska vara så skyddad som möjligt. Försökte att blogga från den men ibland är jag lite retardo så jag fattade inte riktigt hur man skriver. Men det är bara en tidsfråga. Jag ska nog klura ut det.

Nu ska jag se om jag har några rena kläder eftersom jag glömde att tvätta igår så är det ingen självklarhet att det finns något rent att ta på sig. Men jag hoppas att ni alla får en bra helg och simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0