den är återfunnen

Jag hittade telefonen samma kväll i tvättkorgen. Jocke ringde och sedan var det bara att leta efter vibrerande delar i tvätten. =)

Men idag insåg jag något inte lika roligt. Jag har ju nästan alltid min kamera med mig i väskan. Så var jag och lunchade idag och tänkte ta ett kort. Då insåg jag att hela min display är fucked. Det har spruckit. Jag gissar att den har legat i min väska som har hängt på kroken och sedan har jag backat in i något. =( Den fungerar fortfarande att fota med men det är ändå sugigt. Går heller inte att se på korten man tar.

Nu ska jag iaf gå och baka lite tror jag. Vill ju ha något att bjuda på när det är dags för kalas igen. Och på tal om kalas. Stoooooort GRATTIS till Strekken som fyller år idag. =) Hoppas du fick många paket och massa med fika tillsammans med vänner. Vill också veta vad du hade för smak på dina makaroner.

Kommentarer
Postat av: Minna

Åh vad typiskt :( Du borde ha ett fodral till den. Men tur att den funkar iallafall. Alltid nåt. :)

2011-09-11 @ 14:14:25
URL: http://www.soramare.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0