the end of an era

Det känns faktiskt ganksa konstigt att Kaina från och med idag officiellt inte bor här längre. Hur fan tar man det till sig? Det är skumt som fan för mig att vi faktiskt har bott ihop i typ 11½ år och nu är det inte så. Det ser ju ganska lika ut här hemma bara några mindre förändringar än så länge vilket gör att det är ännu svårare att fatta att det inget är sig likt. Varje gång som jag går in i "Kainas rum" så känner jag mig lite skyldig. Det är ju inte okej att rota i någon annans rum. Men nu är det ju inte någon annans rum. Så jävla skumt!!

Grrr... Försökte att lägga upp lite bilder men datorn vill inte riktigt det.

Jaja... Nästa gång kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0