Bhaaa.....

Som vanligt sitter jag och tänker på vad jag skulle vilja göra med mitt hår. Dessvärre finns inte så mycke jag kan göra utan att bli missnöjd. Det kan iof bero på att jag aldrig blir nöjd med något jag gör med håret. Färgade på det i Onsdags och försökte nu att göra något av saken... blev blaj. Men jag har iaf inte en utväxt bred som nilen längre. =)

Satt och kollade på kort från i sommar. Och jag måste ändå säga att jag var ganska nöjd som blond. Men nu när jag blivit röd så måste jag säga att det verkar som att det går hem hos den manliga publiken för man får lite mer uppmärksamhet när man går ut nu. Men så var det ju det där med svart. Det är ju ändå jag. Det är det som jag trivs med plus att svart går med allt =)

Vad tycker ni? 1  2  eller  3 ?


image48

1 = Rött

image49

2 = blond

image51

3 = Svart

Kommentarer
Postat av: Minna

Svart!

2007-08-19 @ 16:09:33
Postat av: Zandra

Fan va snygg du är i ditt röda hår!

2007-08-23 @ 11:02:12
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0