Hmm..

Jag har äntligen fått fingrarna ur för att fixa mina naglar. Så tid är bokad och fixning is coming my way. =)
Annars har det väl inte hänt så mycke. Min bror åkte genom stan idag men tog han fem minuter för att hälsa på sin favvo syster. Nope. Förbannade unge!

Oxå hittade jag en ny sida med kläder på nätet idag som jag kunde shopa från. Börjar bli en liten nasty vana att handla kläder när jag inte har annat för mig. Nu har jag oxå skaffat mig en tradera identitet efter att jag läst minnas blogg. Och jag måste säga att jag är lite tveksam. Jag fattade knappt hur man la bud och sedan måste man vänta i hundra år innan man får veta om man får några grejjer och så kanske man inte ens får dom... Nää. Rea shopa är mer min grejj. Märkes grejjer till billiga priser. Typ Dior skor och väskor för mindre än halva priset. =)

Nu ska jag se om jag kan gräva fram mina körsbär ur kylen och sedan natta mig själv innan klockan blir för jävla mycke.

Kommentarer
Postat av: Grete

Japp, The Gossip är sjukt bra :) Bara bra med mig, jobbar och står i. Vart på nätet handlar du kläder? Börjar få slut på roliga sidor.. Hade ni det bra i STHLM då?

2007-08-21 @ 07:55:08
URL: http://grete.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0