Kolmården

Snacka om att betala för lite... För det första vart har alla djuren tagit vägen. Det var ju bara ett fåtal där tycker jag.
Och för det andra. Det var så litet och tråkigt där de var. Och knappt skugga fast det var varmt. Och för det tredje varför måste alla jävlar ha barn? Jag har inte skaffat några så låt mig då slippa dem.... BUT NOOOOO!
FÖRBANNADE!

Här är iaf några av de djur vi såg...

image31

Ganska coolt med en noshörning... det hade jag inte förväntat mig. =)

image32

En överhettad kamel...

image33

Zebra

image34

Gorillorna låg och kelade i sitt hus. Det började regna och dom gillade inte att bli blöt.

image35

Någon sorts hjort liknande sak....

image36

Dom här killarna var de sötaste... Kommer bara ihåg att den ena heter Bua men jag vet inte vilken av dem som det var. Elefanter ser ganska lika ut. =)
Men dom var väldigt väldigt söta... och sedan gick vi till delfinariet men det var svårt att ta kort där så ni får hålla tillgodo med en lite risig bild.

image37

jag ÄLSKAR delfiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0