Dan före dan.... före dan

Idag är det lördag och två dagar till julafton vilket uppenbart innebär att folk är dumma i huvudet. För jag var tvungen att åka på barnens hus idag och lämna tillbax några saker men det skulle jag inte gjort.
Folk är galna och tror inte att det kommer att finnas något kvar om man väntar på sin tur och därför så trängs, knuffas och nästan slås folk för att få det dom vill ha.

HATAR FOLK OCH BARN!

Köpte en döskalle tårta för att vi skulle ha piratfest för leon idag men det blev inställt så nu får jag väl äta tårta tills jag dör. Den var grym iaf. Ska ta kort senare så ni får se.

Och sedan måste jag berätta det roligaste av allt. Eric från usa/cypern/finland har kommit och hälsat på och ska stanna i typ två veckor. Jag tycker att det är grymt kul. Har saknat han och hans galna humor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0