Jul-satan

Det var inte utan att vi fick jobba lite innan vi fick lite tid över för att gå och tillsammans äta jul mat. Det var trevligt som satan tycker jag och jag tror att även de andra var nöjda.

Vi var på norrskensgården och där har dem super god mat.

image123

här är min trogna vapendragare... jag vet att dem ser sjukligt kristna ut men va fan.... dom är ju inte lika van vid att se mongo ut när kameran kommer fram som jag....

image124

... och Kaina... =)

image125

Det var oxå väldigt kul att Kristina kunde följa med. Hon hade oxå med sig lite skönt skvaller så det var bara gött mos. Något annat som oxå var gott var som sagt maten. =)

image126

mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0