whazzzz up!

Pirates of hotness... at worlds end. Såg den idag på bio. Var okej men ändå långt ifån ettan.
Men så är det väl alltid.
Annars idag har jag inte gjort så mycke, sökt ny pesonal...
Gick väl sådär.
Och så har jag provat den nya kycklingburger på donken.
Var ganska torr men okej. Ganska gott bröd.

Och så måste jag passa på att ge ett litet tips.
Köp för fan aldrig med dig vin med skruvkork när du åker hem till någon.
Det saknar allt vad still och klass heter och dessutom är det lite av ett hån mot din värd.
Är som att säga att man inte tycker att dennes hem duger till något bättre.
Kork vin när man ska bort alltså. =)

Kommentarer
Postat av: Minna

Haha, äh så fin i kanten är inte jag. Brukar iofs köra på Blacj Tower om jag dricker vin, men va fan är problemet med skruvkork? Puss

2007-06-03 @ 02:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0