Fest...

Ikväll ska det bli fest. Några vänner ska komma hit och förfesta innan vi ska på kick off för House of metal. Ska bli jävligt kul. Tänkte att jag skulle bjuda på lite snacks buffé men det är jävligt svårt att veta om man har tillräckligt med mat. Inte fan vet väl jag hur sugna folk är. Hoppas att dom blir nöjda iaf. Ska försöka komma ihåg att ta lite kort så kommer nog dem upp här snart med.



Btw... Arne har blivit kär i mitt nya bakhjul. Eller så är det bara lust. Hon vill gärna kela och gosa med det iaf. Lite skumt tycker jag men hon är väl inne på gummi.  


Kommentarer
Postat av: Minna

Har alltid misstänkt att Arne varit lite för det där med kinky stuff... =D Hoppas ni får roligt ikväll. Puss

2007-11-16 @ 12:49:48
URL: http://www.underbluesky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0