Jävla miffon.

Vem är det som tycker att det är helt okej att pissa i hissen? Hur fan kan man bo i ett hus där människor verkar tycka att hiss och latrin är samma jävla sak. Detta är för mig helt in-i-helvetet oförstårligt. Men, men... man slutat ju aldrig förundras över andra människors beteende.



Annars är väl allt som det varit den senaste tiden.. Orkar inte riktigt vara jag just nu så jag har på något sätt gått in i att vara någon jag inte känner. Det är lättare att inte vara den som känner eller ser eller hör. Och att bara vara. Det är lättare att inte vakna och kliva upp än att ta tag i sig själv. Har ofrivilligt vänt på dygnet. Men snart har det gått ett helt varv runt så då är man väl tebax där man började.

Kommentarer
Postat av: Grete

Haha ja det får nog bli Calvin Klein ändå, den känns som en bättre investering. MC var nog bara en flyktig förälskelse :) Du då, vad använder du för parfym?
Hoppas allt är.. Bra kanske man inte ska säga men jag hoppas ni klarar er däruppe. Tar hand om varandra och så.. Ledsamt det som hände. Kram på dig iaf

2007-10-15 @ 10:14:34
URL: http://grete.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0