Jag är gammal.

Jag fyllde år i torsdags och då var jag på spa med några vänner sedan gick vi ut och åt på en av mina favvo resturanger i världen... Tapas heter den. MUMS!
Tog inte så mycke kort som jag tänkt men här är några iaf. =)

image67

Jag fick en mumsig gräddtårta av Sofia. Hon är så söt och hade beställt en speciellt till mig utan några äckliga jävla hallon och skit. Mycket bra med druvor istället. =)

image68

Jag fick oxå jätte fina blommor.... jag älskar att få blommor.

Fick även blommor av Karin och en liten låda med tryffelbollar.... SWEEEEET MAMA!
Dom var jag dessvärre tvungen att trycka i mig där vid halvtolv eftersom jag bara fick äta godis till tolv. Så efter det mådde jag lite (mycke) illa.

Av Minna fick jag en bok... Marilyn Mansons självbiografi. Ska bli mycket kul att läsa den på svenska.

Och av min kombo Kaina fick jag nyaste gitarrhero och ett nytt Buzz. Jag tycker att det var väldigt kul att buzza och jag blev väldigt glad. =)

Sedan fick jag av Streeken en huvudmassager.... och det var ganska roligt. Jag fick paketet och skojjade med Minna och sa att hon kanske hade köpt en dildo åt mig. Så när jag öppnat paketet ligger där ett långt rör med en bild på en bläckfisk och så står det octo-massager. Det tog mig ett tag att fatta vad det var... =))
Jag fick även en limpistol och glitterlim och en stripdart. Tack, tack.

Oh... Av Ghekka fick jag ett pressentkort på Mia's lustgård och ett jätte coolt mobil smycke med handklovar och en dödskalle. Och en fin blomma.

Och av stoffe så fick jag ett tv-spel med Jak&Daxter.... ska bli kul att sätta tänderna i. =)
Om jag glömt något eller någon så ber jag om ursäkt.... jag uppskattar allt jag fått och alla vänner jag har.

image69

Minna och Ia på tapas... lika som bär. =)

image70

Glukk.... Jag vill ha din halsduk.

image71

Jag i silverglitter dagen till ära och Kaina.

Tack alla för en bra dag!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0