Råkk ån!

Min pappa.... =)

image61

Det är Fredrika..... och min mamma... =)

image62

Det är Linus. =)
Att dessa två knasbollar är mina päron är en lång och ganska ingående historia så jag tänker inte ens försöka att förklara... säger bara... Piteå dansar och ler!

Självklart hamnade jag med på kort...  med min nya hårfärg. =)

image63

Ganska så nöjd med den... fast det ser rödare ut på kortet än vad det är. Me like!

Oxå var där en man med en snaps i varje ben... taggad utöver det vanliga.... och det är ju som man brukar säga släkten som är värst.... Kainas bronkel.... =)

image64

Som sagt var Bronkel och Kaina.... me love u 2.... Men va ge ne om?! *asg*

Jag avslutar detta med.....ja.... ord känns kanske inte nödvändiga....

image65

Flåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0