me so good... =)

Idag har jag varit duktig och gjort soppa... känns inte det galet mycke vuxen poäng. =) En broccoli och ost soppa och en grönsakssoppa. Och sedan ska jag göra kycklinggryta till middag när Lina kommer och ska äta med oss.
Hon ska oxå ta med sig deet nya Mary Kay sminket och så ska vi testa lite. Det är faktiskt grymt snyggt och jag gillar att det faktiskt även är bra och vårdande. Hoppas att jag är lika nöjd när jag testat det. Jag ska ta lite kort så får vi väl se. =)

Nu kanske jag ska ta och baka eller nåt.

Och till Minna... Det är du värd. =) *kram*


Kommentarer
Postat av: Minna

Du måste blogga oftare så jag har nåt att läsa på jobbet! =) Tack igen för presenten babe! Loves it! Puss

2008-08-27 @ 21:26:59
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0