Röv...

Åh.. vilken skål med soya.


blir grymt irriterad över att jag försöker att vara duktig och aktiv på min blogg igen men hela fucking tiden så ska sidjäveln hålla på och fucka. fattar inte vafan det är om.

Jaja, var och tränade idag iaf. Och opeppad som jag var så orkade jag inte riktigt ta det på allvar.

Resultatet var att efter ca 20 min in i träningen hoppade min axel ur led och nu gör den svin ont.

Och när jag dragit tillbax den på plats så tänkte jag att jag kanske skulle ta det lite lungt med armarna så jag bestämde mig för att köra rygg och mage istället.

Ja men då kommer det ju såklart in en jävel som man känner. Och inte fan vill man ju sitta och svettas som ett otränat slan innför honom.

Så jag gjorde snabbt mina övningar och drog som en avlöning.


Jag och Kaina eller jag ska väl säga Kaina köpte en ny dammsugare idag. Som hon sedan använde i hela lägenheten. Väldigt bra jobbat.

Nu kan man andas här igen. Skönt när det suger ordentligt. =)


Fast den har ett ganska otrevligt tjut för sig. Tror dock att det är övergåede. Som växtvärk ungefär.

27/9 är det klubbkväll.... tror jag. Kom upp om ni vill.... och med ni så vet ni vilka jag menar.

Och ta med Emma hon var en skön knös då kan vi gå på CC. =)



over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0