dödens

Jag är som vanligt förbannad. Varför har det blivit någon sorts jävla trend att hata barn? Man ska inte hata barn för att det är trendigt. Man ska hata dom jävlarna för att dom är högljudda snoriga och slemliga. Men om man inte kan fatta det kanske man inte ska vara så jävla hatisk och tuff. VÄX UPP!


I övrigt har jag varit ganska duktig idag. Har haft assplan möte med chefen och rensat ur alla personal pärmar på gammal skit. Sedan har jag varit på lektion, det gick ganska bra. Och så avslutade jag med att tillsammans med Kaina rensa lite i förrådet. Det var verkligen välbehövligt. Nu ska jag köra ett stort lass med grejer till återvinningen. Fast det syns knappt i förrådet. Dessutom har vi ju massa saker här uppe som ska ner så det är nog snart som det var igen. Vi beslutade oss också för att det var dags att säga hejdå till det gamla och slitna klösträdet. Ut med det gamla och in med nytt. Tur att jag har Kaina nu när hela jag utstrålar lågkonjunktur.


Take care of your self's and each other.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0